כל אתר יכול להיות מקודם בגוגל, גולש מחפש תשובה – וגוגל נותן את התשובות
גוגל היא ענקית המידע, זהו מנוע החיפוש הפופולארי ביותר כיום ויש מילוני ומאות מיליוני אתרים בנושאים שונים ומגוונים. כאשר אנו מחפשים מילות חיפוש בתוך גוגל יעלו עבורנו עמודי תוצאות ורוב האנשים יכנסו לתוצאות של הדף הראשון והדף השני. עובדה זו מביאה אתרים רבים למצב בו הם זקוקים לקידום האתר שלהם בגוגל.
ניקח לדוגמא אתר לעיבוד שבבי
אתר שמקודם בגוגל ומגיע לתוצאות הראשונות הוא למעשה אתר שאנשים רבים נכנסים אליו ונשארים בו פרק זמן יחסית ארוך ולכן גם גוגל תמשיך להשאיר את האתר הזה בתוצאות אלו ולבעל האתר יהיו יותר לקוחות וחשיפה. כל אתר כיום למעשה יכול להיות מקודם בגוגל, זה לא חייב להיות אתר עם נושאים מיוחדים. אם ניקח לדוגמא את האתר של יצחק סוסתיאל שעוסק בעיבוד שבבי חריטה , זהו נושא שיכול לעניין אנשים מאוד ספציפיים ולא אוכלוסיה רחבה, אך אנו רוצים ליצור לו קידום בגוגל למקומות הראשונים, אנו נשאף להכניס לאתר זה כמה שיותר תוכן איכותי אשר נותן מידע שיכול לעזור לציבור.
קידום אתרים בעזרת מילות מפתח נבחרות
דרך נוספת לקידום בגוגל ופיצוח האלגוריתמים שלהם לקידום האתר לתוצאות הראשונות הוא שימוש במילות מפתח אשר הן למעשה מילות חיפוש שאנשים בדרך כלל מחפשים. ככל שמקדם האתרים ימצא צירופים מדויקים שאנשים מחפשים ויזכיר אותם בתוך התוכן של האתר, יהיה קל לאנשים להגיע ספציפית לאתר שלנו.
בנושא זה יש להיות מאוד יצירתיים ולחשוב כמו אדם שמחפש מידע בגוגל. יש לנסות ולכתוב את הביטויים במספר אפשרויות, במילים נרדפות ואפילו בשפה האנגלית כי למעשה אנשים רבים חושבים בצורה שונה וסביר שלעיתים יקישו מילות חיפוש שונות ומגוונות. כמו כן את מילות החיפוש שמצאנו ניתן להפוך לקישורים ולעשות שיתופי פעולה עם אתרים שונים ומגוונים כאשר המטרה המשותפת היא לקדם את האתרים בגוגל בצורה אורגנית.
לדוגמא, אם נרצה לחזק חיפוש מסוים
אם למשל ניקח לדוגמא את כרסום CNC, מילת מפתח זו קשורה לענף של עיבוד שבבי חריטה. המטרה שלנו לקדם באמצעותה את האתר של מפעל שבבי המתכת בגוגל. לכן הדבר הראשון שכדאי לנו לעשות הוא לנסות לעלות את את מילת החיפוש הזו במנוע החיפוש של גוגל ולראות אילו תוצאות עלו לנו. מי שיחפש את הביטוי הזה ודאי ישים לב שעולות לו תוצאות כמו כרסום cnc, כרסום CNC מתכת, עבודות CNC ועוד שלל ביטויים אשר כוונתם דומה.
כעת מה שנעשה, ניקח את ביטויים אלו ונכתוב תוכן מעשיר על הנושא ובו נשלב את המילים שמצאנו. כאשר אנשים יחפשו את אחד מהביטויים, המאמר שלנו שמכיל הרבה מהם יעלה לתוצאות וככל שאנשים יכנסו אליו וישארו לקרוא בו את התוכן הוא יקודם בגוגל.