קידום באינסטגרם – באמצעות בוט או ידני?

קידום באינסטגרם בוט או ידני

אינסטגרם היא כבר מזמן לא עוד רשת חברתית. היא תופעה של ממש. מיליונים רבים של אנשים גולשים בה מידי יום ביומו, ועשרות אלפי ישראלים עושים בה שימוש תמידי כדי להתעדכן וכדי לעדכן. וכמו כל "פינה" ברשת, איפה שיש גולשים רבים יש פרנסה, ואינסטגרם היא מקום מצוין לשווק בו.

אינסטגרם היא כידוע רשת חברתית לשיתוף תמונות וסרטוני וידאו קצרים, כשהתמונות יכולות לעבור מסננים גרפיים שונים שיש באפליקציה שמשדרגים אותן. בגלל שהחזותי הוא המנצח היום, אינסטגרם הפכה לפופולארית מאוד והיא מאפשרת לשתף תמונות ופוסטים מהעסק ומהפעילות השוטפת שלו. אפשר גם להגיג ולקבל תגובות והכל יכול להיות ידני או באמצעות בוט.

מהו הבוט?

בוט הוא רובוט, אמצעי אוטומטי לביצוע פעולות שונות באינסטגרם. הוא יכול לתת לפוסטים שלכם לייקים מפרופילים שונים, הוא יכול להגיב ויכול להיות פעיל במקומכם. בוטים הולכים והפכים לאנושיים יותר ויותר בזכות טכנולוגיות הבינה האנושית שהולכת ומתפתחת. יש היום חברות שמציעות שירותי בוט לאינסטגרם כמו גם לרשתות חברתיות אחרות ומה שהן מציעות בעצם הוא לעבוד פחות קשה, לתת לרובוט לעשות את העבודה במקומכם כדי שאתם תוכלו להתפנות לפעילויות אחרות.

כל מה שנדרש מכם הוא לשתף פעולה בהתחלה. הרי צריך לתכנת את הבוט הזה כדי שהוא יענה את התשובות הנכונות ויבצע את הפעולות האפקטיביות עבורכם. ולאחר שהוא אגר מספיק מידע, אתם יכולים לנוח על זרי הדפנה. זה נשמע מדהים ונוח, אבל חשוב לדעת שיש לשיטת הפעולה הזו גם את הצד השני… הפחות טוב.

למה לא בוט?

כי בוט הוא בסופו של דבר רובוט, לא בן אדם. לא משנה כמה יתכנתו אותו ויתאימו אותו לעסק, הוא עדיין יעשה "פאדיחות". מספיק לראות לפעמים תגובות הזויות באינסטגרם בשביל להבין שלא יד אנושית הקלידה, מה שיכול לפגוע אנושות באמינות של העסק. בוטים נועדו לקיצורי דרך, לחסוך מכם את המעקב אחרי תוכן רלוונטי בשם הלקוחות שלכם, את הלייקים והתגובות ופעילויות נוספות. אבל מה לעשות, הם חושפים את עצמם פעם אחר פעם מה שיכול לגרום לנזק תדמיתי.

אז מה עדיף?

התשובה היא חד משמעית – עדיף באופן ידני. אבל יש לזה סייגים. נכון שתמיד טוב שיהיה בן אנוש מאחורי התגובה ללקוח, תמיד כדאי שמישהו יגיב להודעה שמתקבלת, אבל אם אתם מאלו שרואים הודעות אחת לחודש, אולי עדיף שתתנו לבוט לעשות את העבודה. אם יש לעסק שלכם פרופיל באינסטגרם אבל אין סיכוי שאתם או מי מטעמכם יעשה בו משהו, אולי עדיף שתבחרו בבוט.

אם יש לכם תקציב או יכולת לעשות את זה באופן ידני, אל תוותרו על האופציה הזו. פעילות באינסטגרם תקדם את העסק שלכם, תאפשר לו להיחשף לעוד ועוד לקוחות פוטנציאליים, לגדול ולהתפתח.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
צוות Vex

צוות Vex

היי, אולי ייעניין אותך גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *